اخبار
17

مزایای الکس یخ کوانتا به‌خاطر لیزر موهای زائد

امروزه در دنیای پیشرفته‌ای زندگی می‌کنیم که هرروزه روش‌های جدیدی به دنیا معرفی می‌شود. دستگاه لیزر الکساندرایت کوانتا یا به زبان عامیانه‌تر الکس سرد یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که در طی چند سال گذشته به دنیا معرفی‌شده است و توانسته نتایج بی‌مر بخشش را در کمترین زمان میسور برای افراد به همراه آورد. این دستگاه طول‌موج بسیار مناسبی دارد و بدون آسیب نواختن به پوست از آن رد شده و خود را به فولیکول‌های مو می‌رساند. برای اینکه بتوانید از آن نتیجه مطلوبی دریافت کنید باید به نبض‌گیر با تجربه مراجعه نمایید.

دستگاه کوانتا تکنولوژی جدید و انقلابی در زمینه جوانسازی است که با ترکیب دو تکنولوژی (تهاجمی و غیرتهاجمی) و تاب دو موج CO2 طول موج 10600 نانومتر و اربیوم گلاس 1540 نانومتر باعث وسوسه بنلاد درم پوست به و در نهایت بازسازی ژرف و جوانسازی فوق‌العاده قشر می‌گردد. این دستگاه با استعمال از هر دو روش تعرض‌آمیز و غیرتهاجمی مجموعه‌ای از آثار را که هر دستگاهی جداگانه در پی دارد، هم‌زمان نمایش می‌دهد. این دو مد (تهاجمی و غیرتهاجمی) را می‌توان هم‌زمان با هم یا به‌صورت سوا استفاده کرد که بنا بر تشخیص نبض‌شناس برای هر تک معین‌سازی می‌گردد.

دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم ۲۰۲۱

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبی لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

تعداد جلسات مورد نیاز به‌علت هر تنها متفاوت است. لیزر موهای زائد زمانی که مو در حالت رشد فعال قرار داشته باشد بیشتر عمل می‌کند. هر قسمت از بدن دارای الگوی رشد متفاوتی است، از این رو بسته به کران مورد نظر تعداد جلسات مورد نیاز بی‌قرار خواهد بود. اما معمولا تعداد جلسات با دستگاه لیزر جنتل مکس پرو برای ۹۰ درصد بیگم چهار الی شش مجلس می باشد. در ۱۰ درصد افراد نیاز به جلسات بیشتر است. همچنین پس از پایان دوره لیزر، برای برخی افراد نیاز به جلسات خاطرنشان سالیانه است، یعنی سالی ۱ یا ۲ جلسه یادآوری (برای لیزر موهای زائد مردان حسب‌معمول تعداد جلسه بیشتری نیاز است.

دلیل اصلی مرض در سرزمین لیزر گرمای بیش از حد است . با آمدن دستگاه های اخیر که تجهیزشده به سیستم خنک عامل هستند، کمترین درد را احساس خواهید کرد. در دستگاه جدید بر روی سیستم خنک کننده بسیار تاکید شده به طوری که دستگاه های کندلا به جای کاربرد از باد ساده، از گازهای فوق سرد کرایوژن استفاده می کند که میزان درد و سوزش را به لااقل می رساند در حدی که تکثر از افراد از مجلس دوم به بعد از بذل بی حسی هم استفاده نمی کنند. علاوه بر این افرادی که بیش از حد درد احساس کنند می توان از بخشندگی بی حسی نیز استفاده کرد.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰ | ارزانترین لیزر موهای زائد -

بسته به رنگ مو , سنخ پوست , ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های تحت مورد استفاده رسم می گیرد:

دوتا از شناخته شده ترین تکنولوژی های دستگاه لیزر موهای زائد : 1- الکساندرایت 2- دایود و نوع کمتر شناخته شده 3- N دی یاگ است.

نوع برند بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟【سال 1401】❤️ با تکنولوژی الکساندرایت می تواند کندلا و سایناشور که قوی ترین نوع الکساندرایت تولید کشور امریکا می باشد. برند های دیگر آلما، دکا،کوتراو ونوبلکس می باشد که می توند برای چین کره یا اروپا باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر امامی حقیقت در میرداماد تهران از نوع الکساندرایت کندلا جنتل لیزر پرو ساختن ولایت امریکا می باشد که نسبت به دیگر کندلا های دیگر دارای تکنولوژی جدید تر و سرعت زیادتر و زمان و رنج کمتر می باشد.

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

جدیدترین ها

پربازدید ترین ها