اخبار
17

قسمت دوم سریال سرگیجه + دانلود قسم های جدید پوست شیر و سقوط

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

دانلود سریال سرگیجه - سریال سرگیجه جدید – Sargijeh محصول سال 1401 که از 26 دی ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تجهیز کنندگی: مهدی بدرلو، نویسندگی: محمد دارا و کارگردانی: بهرنگ توفیقی تولید و ساخته شده است. این سریال که در سکوت کامل خبری مراحل ساختن را سپری کرده بود، بدون تبلیغات و اخبار از پیش تعیین شده، به یک فرس ابتدا به پخش کرد. جهت دانلود و یا تماشای این سریال می توانید به وبسایت کول دانلود، از طریق لینک هایی که در ادامه می آید، احاله کنید.

احمق آزادی ور , جلید مقدمی , علی عمرانی , مهراوه شریفی نیا , هادی حجازی فر ,هومن سیدی , مطلب دهکردی, ژرژ هاشم زاده, فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی با معارفه میلاد معیری، شایسته سجادی در این سریال به هنرآفرینی پرداخته اند.

دانلود سریال سرگیجه ایرانی قسمت ۴ سرگیجه (هومن سیدی حامد بهداد مهراوه شریفی نیا)

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه | بهترین شنبه تا جمعه ، از سرگیجه تا سقوط -

پخش سریال کمدی «روزی روزگاری مریخ» سه شنبه هفته گذشته به فرجام رسید و در حال حاضر سریالی در این روز پخش نمی‌شود. طبق شنیده‌ها قرار است در این روز  دیگر محصول مشترک نماوا و فیلیمو  با نام « مگه مجموع عمر چند تا بهاره» به کارگردانی سروش صحت جایگزین «روزی روزگاری مریخ» شود.

کنداکتور چهارشنبه‌ها هم از هفته گذشته با شروع پخش سریال «مترجم» به کارگردانی «بهرام توکلی» پربار تر شد.  اضافه بر این سریال که به شکل اختصاصی از «نماوا» پخش می‌شود ، پلتفرم فیلمنت ، سریال «پوست شیر» را در حال پخش دارد و پلتفرم «فیلیمو» هم سه هفته‌ای است پخش سریال امنیتی « سقوط» را شروع کرده است.

سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی هم قرار است در صورت رفع مشکلاتش با ساترا کنداکتور پنج‌شنبه‌ها را پر کند. این سریال از محصولات مشترک نماوا و فیلیمو است که به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی آماده نشر شده است. نوید محمد زاده، احمد مهرانفر، مهرواه شریفی‌نیا و … بازیگران این سریال هستند.

سریال سرگیجه سوم | بهترین اسامی بازیگران سریال سرگیجه + نام نقش های سریال با عکس -

در این سریال نمایش خانگی پرمخاطب بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران همچون: ثناخوان بهداد، احمق آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و جلید مقدمی با معرفی میلاد معیری، روا سجادی و هژیرسام احمدی به ایفای نقش پرداخته اند و حکایت سریال با کلک محمد منعم و همایون حجازی به نگارش درآمده است. این آلبوم به ماجرای خیانت زن و شوهری و داستان رازآلود و معمایی درباره دو مرد به اعتبار های پیمان و خوشگذران و یک زن به نام فریبا می‌ پردازد که مشغول حل معمای خیانت و قتل هستند.

ترکیب بازیگران سریال سرگیجه بغایت جذاب بوده و مخاطب را درگیر خواهد کرد و بازی ستایشگر بهداد به قدری گیرا و تاثیرگذار و طبیعی است که بیننده دلش می‌خواهد دائم او را در قاب تلویزیون ببیند. تماما بازیگران در همین ابتدای کار جزیل نرم و روان بین حالات مختلف و متضادی مثل عصبانیت‌ ها، مهربانی‌ ها، شوک‌ ها و سردرگمی‌ ها حرکت می‌ کنند و در طرح خود به خوبی غرقه شده اند. از طرف دیگر وقتی دوربین به سمت هادی حجازی‌ فر می‌ رودخانه باز هم دلمان نمی‌ خواهد دیده از او برداریم و از بازی هنرمندانه او غافل شویم. مخاطب از همان سکانس اوان که او را می بیند در چهره‌ اش اندوه، نگرانی و در عین حال راز‌های پنهان را خواهد دید که حس خوبی را به ناظر منتقل می کند. نام نقش های بازیگران سریال سرگیجه عبارتند از:

جدیدترین ها

پربازدید ترین ها