مارکهای ممتاز به دلیل تعداد خریداران، بحران بیوقفه هزینههای زندگی، فروش را تجربه میکنند.
تحقیقات انجامشده در مورد CACI (مصرفکننده و هوش) تجربیات حضوری را در حالتی که خریداران خرید آنلاین در فروشگاه را انتخاب میکنند، برجسته میکند.
Brand Dimensions، پلتفرم پایه CACI، 300 برند را در بازار بریتانیا مقایسه کرد.
این باغوحش نشان میدهد که 35% فروش خردهفروشان در مقایسه با دسامبر 2021 دسامبر 2022.
19% فروش را مارک میکنند.
خردهفروشان Reiss، Patagonia و Sunglass در دسامبر در حالی که قیمت اصلی (ATV) 100 پوندی را تجربه میکنند، به اوج میرسند و تقابل بین مقدار و مقدار را برجسته میکند.
راشل بدفورد، مهر و موم Dimensions Leas در CACI، اظهار داشت: "از طریق گچ تا ابعاد، ما روندی ناشناخته داشتیم، که می تواند فرضیات سال 2023 را در سرتاسر جایی که مصرف کنندگان پولشان بوده، و برندهای انتخاب آزاد، قیمت ها را ارزش گذاری می کنند و رفتاری را برجسته می کنند.
و خرج کن.
"
کارنامه صندوق CACI به انگیزه های خرج کردن، پایداری و استفاده اشاره دارد.
به عنوان مثال، در تجارت الکترونیکی فست مد، شین، از Vinted، بازار آنلاین دست دوم، بهتر عمل کرده است.
شاهد خاموش فراتر از خرید در فروشگاه شناسایی شده، 60 درصد فروش شاهد عملکرد است.
در همین حال، برندهای آنلاین در عملکرد سال 2021 خود با مشکل مواجه شدند، 69 درصد خرده فروشان غالب آنلاین فروش را تجربه کردند.
بدفورد به این نتیجه رسید: "در فروشگاه اینترنتی حفره دهان را به صورت آنلاین می بندد، یک دور سریع در مورد همه گیری.
عواملی در اینجا می چرخند، تا زمان پذیرش اعتصابات در طول دوره پنج شنبه مقدس.
با این حال، آیا خرده فروشی، و تجربه آن و بهبود IRL را تقویت می کند.
"