اخبار
17

طراحی ویلای نیم پیلوت طراحی ویلا جدید

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

طراحی ویلا کلاسیک-سری 2

طراحی ویلا ی نیم پیلوت طراحی ویلا جدید

یکی از مهمترین اصل هایی که هنگام طراحی ویلا باید به آن توجه شود تاثیر رنگ و شدت نوری است که می بایست در نماسازی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر آن این اصل باید به نوعی طراحی شود که مفرط چشم نواز بوده و توجه بیننده را به خود احضاریه کند. در حقیقت نورپردازی باید به نوعی انجام شود که  از آگاهی انسان آزار دهنده نباشد و سبب خودداری از توجه به نما  ساختمان نشود. رنگ های ملایمی مانند رنگ نقره‌گون و آبی از لون های پرطرفداری هستند که معمولاً در نور پردازی سازه های ویلایی به کار ناشاد می شود به چه‌علت که می تواند ظهور و حسن قابل توجهی به بنا ببخشد.

در این شیوه منابع نوری که در نمای سازه ویلایی وجود وضع استفاده قرار می دهید باید به نوعی جاگذاری شود که برای عموم مردم قابل تشخیص نباشد و نمای سازه شما  را تحت تاثیر قرار ندهد .

طراحی ویلا با سقف شیروانی | طراحی ویلا باغ طراحی ویلا جدید زبر العاده لوکس -- جذاب ترین

در فرمت طراحی ویلا ی کلاسیک، از رنگ هایی چون طلایی، نقره ای، برنزی، کرم و قهوه ای به وفور استفاده شده و ترکیب این رنگ ها در سبک طراحی ویلا کلاسیک جایگاه قابل توجهی دارد. این درست در نشانه ای متضاد با طراحی ویلا ی مدرن بوده و به به‌ازا آن که به دنبال ایجاد ترکیب های آرام و خنثی باشیم؛ استعمال از ترکیب ها و المان های سنگین و دارای عناصر کلاسیک، جایگاه دارد.

به افزون لازم به ذکر است که ایجاد فضای سبز نیز در طراحی ویلا ی کلاسیک، باید مطابق با اصول آن پیش برود. برای این منظور استفاده از گیاهانی که دارای اصالت بیشتری بوده و درختان و رستنی های منظم، توصیه می شود. با نگاهی به باغ های ژاپنی، بارها بهتر می توان مانند این چیزی را تصور کرد و نظم و ترتیب جای گرفته در آن ها، اصول طراحی باغ کلاسیک را به احسان تداعی می کند.

طراحی ویلا مدرن دوبلکس | ارزانترین اصول کلی طراحی ویلا به سبک مدرن -

در طراحی‌های مدرن و در اینجا به طور خاص در طراحی ویلا ی مدرن معمولا از رنگ‌ها به رخسار ترکیبی از رنگ‌های خنثی و رنگ‌های غنی و روشن کاربرد می‌شود.البته شما بنا به سلیقه خود می‌توانید رنگ‌ها را انتخاب نمایید اما باید دقت کنید که رنگ‌ها در ترکیب با هم به خوبی قرار گیرند و تعادل بصری ایجاد شود.برخی از رنگ‌هایی که زیادتر در طراحی‌های مدرن استفاده می‌شوند و شما نیز در طراحی ویلا ی مدرن خویش می‌توانید از آن‌ها بهره گیرید عبارتند از: سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، ذغالی، کرم، قرمز آلبالویی، نارنجی، قهوه‌ای و بسیاری رنگ‌های دیگر.

نمونه ای از طراحی ویلا ی مدرن

در زیادتر طراحی‌های روزآمد شاهد استفاده از سطوح وسیع تنگ در نمای بنا هستیم. شما نیز در طراحی ویلا ی نو خود می‌توانید از پنجره‌های سرتاسری و بزرگ کاربرد کنید.این نوع طراحی اضافه بر تامین پرتو فضاهای داخله ظاهر مدرنی به ویلای شما خواهند داد.به یاد داشته باشید که در مشخص کردن محل قرارگیری پنجره‌ها به جهت نور مناسب و نوع استفاده از فضا حتما توجه کنید.

جدیدترین ها

پربازدید ترین ها