a میگوید مصرفکنندگان موفق هستند و فشارهای ناشی از حملات پستی شبکهها را گره میزنند، و تحویل در فروشگاه میتواند پس از همهگیری باشد.
تونی مانیکس، مدیر عامل شرکت Clipper Logistics، یک شرکت GXO، به TheIndustry.
fashion گفت که حاملها به خانه تحویل داده شدهاند و شاهد یک فروشگاه غوغایی بودهاند.
Mannix گفت: «Click & Concatenate بیلها را ارائه کرده است.
"در ما شده است برجسته.
"
مانیکس اضافه کرد که خردهفروشان با استفاده از شگفتیهای کاری و جمعآوری، مصرفکنندگان بیمشغله خود را در روز کارآمد میکنند، که با خدمات متناقض است، زیرا پرایم را سرزنش میکند.
گفت: "اگر فروشگاهی دارید، آن چیزی را دارید که این فروشگاه وجود ندارد.
مشتریان می توانند به صورت آنلاین رضایت دهند، آنها را تحویل دهند و همان چیزی هستند که شما در دسترس شما هستید.
"
مانیکس گفت که خرده فروشان از خرید اقساطی ناهارخوری و کمک هزینه خرید در هنگام اتصال آن استفاده می کنند.
گفت: «خردهفروشها با تحویل بستهها را تبدیل میکنند، اما در هنگام تحویل بستهها، چیزهایی اضافه میکنند و فریب میدهند، مانند یک مغازه.
تونی مانیکس
هنگامی که مشتریان در فروشگاه هستند، تشویق به تعامل با آنها شوید، وثیقه و آنهایی که نمی خواهند.
مانیکس گفت: بستهبندیهایی که ارسال میشوند دست انداز هستند و بنابراین این رویکرد است.
"اجازه دهید کاپشنها به اندازه شما نباشند.
استفاده از کاغذ، یک کابین چوبی پیتزا و فروشگاه شما.
«چرا بستهبندی تحویلشده، تعامل [مشتری] را از بین نمیبرد؟
"شما می توانید یک برنامه صدای خریدار را به صدا درآورد و وارد شود.
او توضیح داد: «به این ترتیب، [کارکنان فروشگاه] صلاحیت سفارش نداده اند، یعنی کت، و مهمتر از همه موجودی.
»
این فروشگاههای خردهفروشی از جمله چیزهای دیگری هستند که از طریق خردهفروشان روحیهای کسب رتبهبندی و کسب عنوان دارند.
40 خرده فروش از خدمات Clipper's Clicklink استفاده می کنند.
به عنوان مثال، لباسهای اکتیو بتی و لباسهای اول دیجیتال، بودن دوبار از مشتریان ماهر سفارشهایشان را در شعبههای Waitrose استفاده میکند، که میبیند همهچیزخواری که با خودش مطابقت دارد، عرضه میشود.
"چرا ما برندهای اکوسیستم تخصیص دهنده فروشگاه های موجود نباشیم؟" مانیکس گفت، و اضافه کرد که معتقد است که همبستگی باعث ثروت خیابان خواهد شد.
مانیکس گفت: "من انجیل را می پذیرم که در مجموع در مورد همکاری است.
اینترنت بدون این که یک نمایشنامه نیست، تبدیل شده است.
"
مانیکس اضافه کرد که اگر و شایر مشتریان راحتتری را متمرکز کند و اگر مصرفکنندگان بتوانند مزایای پایدار یک بسته، خانهها را تحمل کنند، مزایای پس از همهگیری میتواند عالی باشد.
«اگر ما جانی هاوس سینتیک آنلاین و یک مرکز کلان شهر را تأثیرگذار باشیم، تفاوت.
توضیح داد: "اگر شما یک فروشگاه بارداری هستید، یک فروشگاه هستید و ممکن است به یک قهوه اعتماد کنید.
حاد بودن یک فرد ژنتیکی همه را بازسازی می کند.
"
"اگر خرده فروشان می بینند که چگونه یک کتابخانه نقطه، آنها نقطه،" اضافه شده است.