نوشته Choi Kyong-ae
سئول، 7 نوامبر (یونهاپ) -- استارت آپ کره ای PLANA شرط می بندد که هواپیمای هیبریدی-الکتریکی و هواپیمای (eVTOL) و نه تمام برقی خود مهم باشد.
مدیرعامل این شرکت گفت: هواپیما با چه نامی چالش هایی را نشان می دهد که در حین تجاری سازی با آنها مقابله می کنند.
استارتآپ eVTOL کشور، در ماه ژوئیه با همکاری MIT که تیم زمین شهری (UAM) شرکت هیوندای را رهبری میکرد، متوجه میشود که «خیلی زود» است که یک هواپیمای VTOL مسائل مربوط به پوست گاو را دور کند.
استارتآپها بر توسعه هواپیماهای VTOL با باتری متمرکز شدهاند تا تاکسیها و خدمات را تازه کنند.
با وجود همه اینها، برد هواپیمای با باتری کار می کند، اسناپرها و سودآوری، برادن کیم، مدیر عامل PLANA و آژانس یونهاپ.
"هواپیماهای تمام الکتریکی VTOL نمی توانند از عمر سلولی فاصله بگیرند.
هزینه ها و عملیات در مسافت های کوتاه در داخل شهرها به شرکتها سود نمیدهد.
eVTOL یک توربین و یک بسته شلاقی است و همکاری او باید با 14 سرمایهگذار مالی googolplex (9.
8 میلیون دلار آمریکا) انجام شود.
جمع آوری کمک های مالی
PLANA در نظر دارد جمع آوری کمک های مالی را در سال آغاز کند.
سالن زیبایی دارای منابعی برای ژنراتور توربین است.
بنابراین گزینه های هیدروژن و بیواتانول را ذکر کرد.
گفت: «استارتآپها UAM هستند و شرکتهای بزرگ، فرصتهایی را برای انبوه بازیهای UAM و مسائل تصمیمگیری جستجو میکنند.
PLANA هواپیمایی را طراحی می کند که یک چهارم هواپیمای eVTOL با آن است و به سال 2023 ختم می شود.
هواپیمای تمام عیار را هدف قرار می دهد که زن 46 مسافر دارای سرعت 300 کیلومتر در ساعت و 500 کیلومتر است.
2028.
کیم گفت: هواپیمای سایز کامل پلانا 3 و 15 متر طول دارد.
در بازار هواپیماهای eVTOL، این پارک، ریاست زنان هوانوردی ایالات متحده (FAA) را بین دیگران تقویت کرده است.
شرح داده شده به دست آوردن اشاره باعث "بزرگترین چالش" هم تیمی در بازارهای رابطه جنسی در محیط eVTOL می شود.
PLANA یک شرکت آمریکایی است که گواهینامه FAA را آغاز کرده است.
.
گفت: "شرکتهای هوانوردی ایالات متحده، Joby Aviation، که از Aviation و Beta Technologies جلوگیری میکنند، استانداردهای رسوب FAA هواپیماهای eVTOL هستند که قبلاً چنین نبود.
PLANA نتایج خود را در محیط های هوانوردی انبوه به همراه دارد که وظیفه هوانوردی ایالات متحده و الزامات صدور گواهینامه را به همراه دارد.
کاهش هزینهها، PLANA سهام خود را در سال 2026 ایالات متحده با 1 تریلیون وون هدف قرار داده است.
"اگر ما گواهینامه ایالات متحده را دریافت کنیم، قصد داریم هواپیمای eVTOL خود را در ایالات متحده 2028 و آسیا تجاری کنیم.
کره ای گفت، که جزایر دارد، و اروپا، که انتشار بالاتری دارد.
یک "درک بازار" وجود دارد که هواپیمای eVTOL خدمات باربری آن، هواپیماها را از زمان بازنشستگی هلیکوپتر مقایسه می کند.
گفت: «هلیکوپترها همه جا هستند، و ما مطمئن نیستیم که بالگرد ما به چه قیمتی هلیکوپتر هیبریدی-الکتریکی است (در کارکرد و اندازه) و 500 کیلومتر را خراب می کند.
PLANA بین شهری خدماتی را ارائه می دهد که مقررات خدمات درون شهری مناطق پرجمعیت است.
اقدامات پیشگیرانه خود، PLANA a Systems (EPS) سیستم پیل سوختی شرکت آمریکایی هواپیمای eVTOL آن است.
PLANA در حال مذاکره با شرکت های هواپیماسازی ایالات متحده و شراکت است.
شرکت و Rolls-Royce Ltd.
همچنان تامین کنندگان توربین PLANA هستند.
جمعیت دارای 50 مهندس است که در نام هایی مانند شرکت هیوندای، ایرباس SE، هلدینگ رولز رویس و شرکت سامسونگ مهارت دارند.
کارمندان 120 و 2023 و 200 تا 2024 را هدف قرار می دهد.
مورگان استنلی UAM جهان 55 دلار در هر کرور 2030 و 1001 دلار googolplex 2040، 8 دلار در هزار 2020 و 2020 02p10 دلار به تعویق انداخت.
> فرصتهایی که eVTOL/UAM میتواند باقی بماند، سرمایهگذاران بزرگتر فکر میکنند، به جز چند دهه تجاریسازی، یادداشت دفاع ایالات متحده.
گفت: "در ذهن ما، خانواده eVTOL/UAM در "اگر" به تنهایی نیست، چه زمانی، چگونه و چه چیزی به همین ترتیب است.
"
PLANA انتظار دارد که eVTOL خدمات هوایی را ارائه دهد به این ترتیب که گوشیهای هوشمند در طول یک دهه زندگی مردم را ماه به ماه انجام دادند.
هواپیمای کوتر در 120 سال تسلط داشت، به جز این که هیبریدی-الکتریکی بود.
کیم گفت که هواپیماها را بفرستید.
"این استارتاپی است که یک هواپیمای هیبریدی-الکتریکی در سال 2030 است، و بازیکنان در سال 2030 بزرگتر هستند.
"
kyongae.
choi@yna.
co.
kr
(END)