مارکس اند اسپنسر Mamas & Papas، بریتانیا و طولانیترین برندهای M&S را معرفی کرده است، به این ترتیب "Brands at M&S" با سرعت خود ادامه میدهد.
با راهاندازی سه منطقه در سراسر بریتانیا، «فروشگاهها در مغازهها» در مقایسه با همکاران ماماس و پاپا که والدین آینده و خانوادههایشان را طراحی میکنند، هدایت میکنند و توصیه میکنند برتری دارند.
سپس خدمات در فروشگاه را با چه نام تسهیلات و مشاوره یک به یک برگزار می کنند.
با توجه به داده های آن، 14 مشتری در حال حاضر در M&S لباس بچه می پوشند و در طول بازگشت به مدرسه هستند.
در این همکاری، مشتریان M&S از 700 محصول پرفروش Mamas & Papas، صندلیهای کوپه، صندلیهای کوپه و مبلمان برخوردار هستند.
با 65% فروش کامل فروشگاه، فرمت «shop-in-shops» Mamas & Papas، امکان خرید مشتریان M&S و محصولات را از قبل فراهم میکند.
لباس بچه گانه و بچه گانه 6 میلیارد پوند است و 4.
1 درصد سال ها بای بای می شود.
محصولات با کیفیت قابل اعتمادی که M&S به آن شهرت دارد، تکمیل شده و با برندهای شخص ثالثی که به میزان اندکی مدیریت شده اند، تطبیق داده شده است.
The Mamas & Papas از Centre، FAO Schwarz، Clarks و Smiggle پیروی می کند که M&S آن را با نام تجاری M&S معرفی می کند.
مارکها در M&S با سرعت ادامه میدهند، 12 ماه، 1.
2 مشتری از فروشگاههای منتخب و آنلاین از برندهای شخص ثالث خرید کردند.
اینگونه است که M&S در حال تغییر موقعیت است و باید مرتبط باشد - 22 میلیون مشتری M&S به دلایل خرید.
ریچارد پرایس، پوشاک و در M&S گفت: «ما مادران و پاپاها آمدهایم - تجربهای 40 ساله.
در M&S، ما خانوادههایی هستیم که قصد خانوادهها را دارند و این باعث میشود که خانوادههای ما به والدین افزایش پیدا کنند.
«ماماس و پاپا بود و به اشتراک گذاشتند که این یک تفنگ باکره و لباس بچه گانه ما است.
ما نمیتوانیم مشتریانمان با «فروشگاههای سفارشی» Mamas & Papas روبرو شوند، جایی که فروشگاههای مستقل این برند، در M&S اضافه شدهاند.
»
مارک ساندرز، گریفین در Mamas & Papas، میگوید: «ما به عنوان «مارک و اسپنسر» به عنوان «برند در M&S» پیش میرویم.
اولینهای زندگی مشتریانشان، مادران و پاپاها، در حالی که ما نقاط عطف را به عنوان خانوادهای در طول زندگی والدین دنبال میکنیم.
با دیدن اینکه پایداری و دلیلی برای ابتکار M&S بودن، ما از اجرای مشترک نسلها را تغییر میدهد و نزدیکمان را نشان میدهیم - قلبمان را در Mamas & Papas تمام میکنیم.
«با نفسهای خود در خیابان، قدرت خود را برای سرمایهگذاری آجر و ملات، مطابق با راکت فروشگاههای خردهفروشی خود به کار میگیریم و بنابراین، M&S در این رده قرار میگیرند.
ما یک شراکت ناقص هستیم.
»