اخبار
17

چگونه یک کت و شلوار جسورانه شیک بخریم (10 قانون طلایی)

تقریباً همگان قبول دارند که کت و شلوار مردانه در سراسر جهان یکی از متنوع‌ترین و پذیرفته‌شده‌ترین اقسام رخت جسورانه در هویدا لباس‌های آقایان است. تقریباً به‌ندرت کت‌وشلواری باکیفیت پیدا می‌شود که  ازنظر صوری نامناسب باشد اما خریداری یک کت و شلوار جدید زمانی که نمی‌دانید به دنبال چه هستید، می‌تواند گیج‌کننده باشد. متریال، رنگ، تناسب و سبک‌های زیادی برای انتخاب بود دارد و انتخاب کت و شلوار نامناسب می‌تواند صدها یا میلیون‌ها ده‌قران برای شما هزینه داشته باشد! این راهنما به شما کمک می‌کند تا با اصول اولیه انتخاب کت و شلوار آشنا شوید تا در زمان و هزینه خود اقتصاد کنید. لطفاً تا انتهای مقاله همراه مدیسه باشید زیرا ما دقیقاً توضیح می‌دهیم که هنگام خرید یک کت و شلوار باید به دنبال چه چیزی باشید.

کت و شلوار مردانه شامل یک کت، یک شلوار و گاهی یک جلیقه است که از یک نوع پارچه دوخته‌شده‌اند. نگرش کنید که یک شلوار و یک کت با پار‌چه‌ای مشابه به عنوان کت و شلوار شناخته نمی‌شود و حتماً باید در دوخت تمامی آیتم‌ها از یک پارچه استفاده شده باشد. امروزه مدل‌های کت و شلوار زیادی برای تعیین هستی دارد، اما همه آن‌ها بر اساس سه سبک بسیار طبقه‌بندی می‌شوند: آمریکایی، اروپایی/ایتالیایی و انگلیسی. ارچه برخی از عناصر هر یک از این سبک‌ها مشابه سبک‌های دیگر هستند، اما همچنان به عنوان یک راهنمای مفید در بازشناخت اینکه کدامیک سرمشق برش برای تیپ بدنی شما مناسب‌تر است، در نظر گرفته می‌شوند.

کارتون توتو / کت و شلوار مهمانی

کت و شلوار یاسی | چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه) -- با کیفیت ترین

در دم جلوس هیچ کدام از دکمه ها نباید بسته باشد و حتما در هر شرایطی وقتی نشستید باید دکمه کت خود را هم کنید در غیر این صورت زمانی که می نشینید کت شما وضع بدی به خودش می گیرد.

هر چه دکمه های آستین بیش تر باشد کت رسمی تر هست، طبق عکس زیر می تونید این اصول رو بهتر متوجه شوید

– کت های بدون چاک – کت ها تک چاک – کت های دو چاک (چاک از بغل) کت تک چاک بهتر هستند چون تمیزتر و ساده تر دیده می شود ولی کت های 2 چاک شما رو خوش قواره تر نشان می دهند و البته این کت ها فشن تر و جذاب تر هستند.

کت ها از سرمشق جیب هم برای رسمی و غیررسمی هستن قابل حدس هستند. کت های با یقه های نازک که در پهن ترین قسمت آن 5 سانتی متر باشد بسیار شیک هستند.

کت و شلوار یشمی زنانه | ارزانترین معارفه انواع مدل کت شلوار مردانه -

باید بدانید که چاک کت نیز یکی از معیارهایی است که افراد در گزینش کت به آن توجه می‌کنند. به طور معمول کت‌ها سه نوع چاک دارند که این مدل‌ها عبارتند از:

کت‌های بدون چاک یکی از انواع مدل‌های کت است که معمولاً در تن بازیگران مطرح و افراد مشهور می‌توان نظاره کرد. باید بدانید که عدم وجود چاک در این کت‌ها باعث ایجاد برخی محدودیت‌ها در حرکت افراد می‌شود و به‌خاطر مصارف روزانه اصلاً مناسب نیستند. اگر از این مدل کت‌ها خوشتان می‌آید بهتر است آن‌ها را فقط در مراسم‌های رسمی به تن کنید.

این کت‌ها تنها یک چاک در پشت خود دارند و به مدل آمریکایی نیز شهره هستند. این نوع کت‌ها آزادی کار بیشتری قرابت به مدل بدون چاک به افراد می‌دهند. البته باید بدانید که این کت‌ها باز به منظور مراسم رسمی مناسب هستند اما می‌توان آن‌ها را در موقعیت‌های دیگر نیز پوشید.

حریم خصوصی

جدیدترین ها

پربازدید ترین ها