اخبار
17

کت و شلوار یقه انگلیسی کد : 51047

و شلوار گرگان

کت و زیرجامه و شلوار گرگان نماینده ای از برندهای معتبر و با کیفیت در بازار لباس است. این برندها شامل کفش، ونی، شلوار، تی شرت، جلوه، ست، سارافون، بلوز، کاپشن، کوتاه و بلند می باشد. این برندها به نحوی انتخاب شده اند که در برابر بازار بهترین کیفیت را به خریداران ارائه می دهند. و شلوار گرگان با بهره گیری از این برندها مجموعه ای از لباس های زیبا و مدرن را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این برندها برای مشتریان مناسب می باشند که به دنبال لباس های مدرن و زیبا هستند.

( توجه داشته باشید محصولات فری سایز به‌سبب سایز های کوچیک تنخور آزاد تر و برای سایز های بزرگ‌تر اندامی تر هستند پس لطفاً طرف از ثبت معیار های کمربند سینه و باسن رو‌چک‌کنید )

در وجه بروز هر گونه مشکی میتونید از طریق چت آنلاین و یا شماره تماس موجود( ) با همکاران ما در ارتباط باشید. توجه داشته باشید ممکنه بنا به شرایط عکاسی رنگ محصول تو عکس با رنگ واقعی مقدار خیلی کمی تفاوت داشته باشه.

شما می توانید این مدل پرطرفدار و خاص را به صورت آنلاین از  و یا به صورت حضوری از طریق مراجعه به   تنظیم نمایید.

آبی آسمانی, بادمجونی, طوسی, کرم, کله غازی, مشکی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه رُزا بوتیک فعالیت خویشتن را از وقایع ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ در مدینه زیبای بندرانزلی بدو کرد. به فتوت و پشتیبانی شما همراهان عزیز بعد از حدود یک واحد زمان ( و نیم جهت رفع نیاز های شما عزیزان و سهولت در خرید برآن شدیم تا علاوه بر خدمت رسانی در اینستاگرام، در محیطی امن و کاربردی بسیار از پیش در پرستش شما عزیزان باشیم، بر همین اساس فروشگاه اینترنتی رُزا بوتیک، تلاش خودش رو از سال ۱۴۰۰ اوایل کرد تا در عصر ارتباطات و دنیای مجازی بیش از پیش پاسخگوی نیاز شما باشیم.

و شلوار دیتکو راینو در مقابل مرد عنکبوتی ، جنگ حماسی

قیمت و شلوار ضد لک و تنبان نسکافه ای زنانه

‌های اسپورت در شکل‌های مختلفی طراحی می‌شوند و از قوانین مشخصی پیروی نمی‌کنند. رنگ‌هایی که برای این نوع از ‌ها استفاده می‌شود طیف گسترده‌ای دارد. با شلوار جین استایل جذابی را به وجود می‌آورد.

بلیزرها مناسب برای شرایط نیمه قانونی می‌باشند و معمولا به شکل دو دکمه تا سه دکمه وجود دارند طیف رنگی مختلفی دارد و در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند

باید با شلوار ست پوشیده شود و طبق‌معمول دارای رنگ‌های محدود و ساده‌ای هستند. سابقه طولانی در دنیا مد و فشن دارند و بهترین انتخاب به‌خاطر محل کار محسوب می‌شوند.

مردانه دارای طرح‌های مختلف وجود دارد که جنس مختلفی از نخ، ان، پشم و یا ابریشم دارند. علاوه بر جنس نوع دوخت و طراحی آن‌ها همان بسیار گسترده است. برای مثال و شلوار چهارخانه، جین، کلاسیک و یا ساده انواعی از طرح‌های این لباس به حساب می‌آیند.

و شلوار ضد آب و شلوار کلاسیک

حسب‌معمول خیاط ها الگوها و اندازه هایی از اندام مدل های خود را از قبل دارند اما اگر شما مانند بیشتر مردم خیاط مخصوص به خود را ندارید،مهم است که سیاق اندازه گیری تن را برای دوخت و شلوار بدانید. یا نمیخواهید و شلوار اماده خریداری کنید، پیمانه گیری اهمیت پیدا میکند با یاوری این راهنما اندازه های ذات را بگیرید تا موثوق شوید و زیرجامه شما کاملا شکیل اندام شما خواهد بود.

قبل از شروع، به متر و یک نفر که به شما کمک کند، نیاز دارید.بهترین حالت این است که یک تی شرت و شلواری غیر از جین به تن داشته باشید

نکاتی که باعث میشود شما قد طولانی تر یا کوتاهتر، چاق تر یا لاغرتر به نظر برسید. می توانید با تکنینک های خیاطی، تغییرات جالبی در ظاهر خود ایجاد کنید.یک و تنبان خوب میتواند مردی با صوری جدید و بهتر از شما بسازد.البته هر و شلواری برای هم اندامها مناسب نیست. برای اندام های لاغر، چاق،قد بلند، قد ملخص و .. راه حل ها متفاوت است این راهنمایی ست برای اینکه بتوانید و شلوار مناسب خود را خریداری کنید.

جدیدترین ها

پربازدید ترین ها